Skip to content

Offline 2.0 si Vernisaj 2.0: multumim!

27/05/2010

A fost si Offline 2.0 „reloaded”. Si, cu acesta ocazie, a inceput si Vernisaj 2.0. O expozitie ale carei lucrari pot fi admirate de astazi in cadrul Pizza Hut Dorobanti.

Multumim tuturor pentru participare. Ne-am bucurat sa fim din nou impreuna cu voi.🙂

Iata doar cateva fotografii de la Offline 2.0. Mai multe fotografii pe facebook.

3 comentarii leave one →
  1. 27/05/2010 9:25 am

    Multumim si felicitari pt tot.
    Iata si fotografiile mele.

    iYli
  2. 27/05/2010 9:32 am

    A fost o seară excelentă. Mulţumim!

  3. 27/05/2010 9:35 am

    A fost intr-un fel, regret ca nu am putut sta pina la sfirsit dar mi-a facut placere🙂

Lasă un răspuns

