Skip to content

Ce ziceti de un nou Offline 2.0 la Pizza Hut?

05/05/2010
tags:

Pentru ca anul trecut, ne-am simtit bine cu totii la Offline 2.0, intrebam simplu si la obiect:

Ce ziceti de un nou Offline 2.0 la Pizza Hut Dorobanti?

Prin urmare, va rugam sa confirmati disponibilitatea de a ne intalni si sa votati data in care urmeaza sa ne vedem (evident, va fi aleasa data care intruneste cel mai mare numar de voturi).

Ca si anul trecut, vom gazdui Offline 2.0 din dorinta de oferi comunitatii online inca un prilej de a se cunoaste mai bine. Iar anul acesta vom avea o surpriza in plus: Offline 2.0 va fi si vernisajul unei expozitii de grup a artistilor din comunitatea web 2.0 (vom reveni cu amanunte).

Pana atunci, lasandu-va in compania imaginilor filmate anul trecut de Piticu, asteptam votul si confirmarile voastre.🙂

9 comentarii leave one →
  1. 05/05/2010 4:36 pm

    eu vin.. luni e cel mai bine pentru mine😀

  2. 05/05/2010 4:39 pm

    Anul trecut nu am putut veni, dar anul asta vin.😀

  3. 05/05/2010 4:51 pm

    I’ll be there

  4. 05/05/2010 5:06 pm

    Si eu vreau sa fiu acolo. Joi mi-e ok, daca termin cu examenul in timp util🙂

  5. 05/05/2010 6:13 pm

    Count me in!

  6. 05/05/2010 6:29 pm

    O sa fiu si eu acolo. Am votat pentru luni, dar in principiu e ok oricare din zile.

  7. 05/05/2010 10:07 pm

    NU NU NU! NU luni pentru ca pierd cursul de publicitate online! Unul dintre putinele cu adevarat utile!

  8. 10/05/2010 6:29 pm

    Joi sa fie! :>

Trackbacks

  1. Offline 2.0 Reloaded « Blogul Pizza Hut Romania

Lasă un răspuns

