Skip to content

Cele mai Hut cupluri de pe internet

12/02/2010

Important: in restaurantele Pizza Hut nu se fac rezervari. De data aceasta am facut o exceptie. Pe care, fireste, o meritati din plin.😉 Prin urmare, am rezervat doua mese pentru cele mai HUT cupluri de pe internet – una pentru Zane si una pentru Denisia, Simona, Adrian si Lucian. Acestea fiind spuse, ii rugam pe castigatori ca, in masura in care traficul din Bucuresti ofera acesta sansa, sa incerce sa ajunga la ora fixata. Ne vedem la ora 20:00. Happy Valentine’s Day!

Prima etapa a competitiei HUT 2.0 s-a incheiat. Iar pe locul intai s-au clasat Zanele. O dovada in plus ca Internetul este plin de farmec. In cel mai propriu mod cu putinta.

Multumim tuturor participantilor. Si, deopotriva, multumim tuturor celor care i-au votat.

Castigatorii competiei HUT 2.0:

Locul I & 255 voturi
Locul II & 234 voturi
Locul III & 123 voturi

Acestea fiind spuse, asteptam toti castigatorii in data de 14 februarie, ora 20:00, sa petreaca seara de Valentine’s Day la o cina romantica oferita de Pizza Hut Dorobanti.

Si o rugaminte adresata castigatorilor: va rugam sa confirmati participarea printr-un scurt comentariu in cadrul acestei insemnari. Si nu uitati:

Acum este randul vostru sa premiati!

Dupa cum cum am promis aici,

Timp de o saptamana, fiecare dintre cele trei cupluri de castigatori va putea sa organizeze ce concurs de auto-promovare doreste pentru a desemna un alt cuplu de castigatori. Castigatori care, la randul lor, vor castiga o cina romantica la Pizza Hut.

Prin urmare, dati frau liber imaginatiei: aveti premii de oferit! Si, dupa cum spuneam, in cadrul campaniilor pe care le veti desfasura nu aveti nicio obligatie de a promova in vreun fel Pizza Hut. Ideea este sa ne bucuram. Si sa socializam atat in 2.0, cat si „in real life”. Singurele reguli sunt ca fiecare cuplu sa isi desemneze castigatorii prin intermediul unei competitii, iar competitia cu pricina sa nu fie folosita pentru promovarea vreunui companii sau serviciu comercial.

Acestea fiind spuse, asteptam de la fiecare cuplu castigator ca, pana pe data de 21 februarie, sa desemneze, in urma competiilor organizate, un alt cuplu care, de Dragobete, va petrece o seara romantica oferita de Pizza Hut Dorobanti.

Si, pentru ca dorim sa dam Cezarului ce-i al Cezarului, in cazul in care timpul nu le permite sa se ocupe de propria competitie, cuplurile castigatoare pot alege un alt cuplu caruia sa ii transfere dreptul de a oferi premiul si a organiza propriul concurs (caz in care, va rugam sa ne semnalati cuplul desemnat prin intermediul unui comentariu).

Ne vedem de Valentine’s Day!🙂

29 comentarii leave one →
  1. 12/02/2010 12:46 pm

    Felicitari castigatorilor si aici ma refer la tot podiumul:).

  2. 12/02/2010 1:18 pm

    Eu si Lucian confirman participarea!
    Multumim

  3. 12/02/2010 1:18 pm

    *confirmam🙂

  4. 12/02/2010 1:18 pm

    Multumim celor ce ne-au votat si felicitari celor celorlalti castigatori

  5. 12/02/2010 4:47 pm

    Confirmam si noi🙂 …

  6. 12/02/2010 4:49 pm

    Pun stampila: CONFIRM

  7. 12/02/2010 4:49 pm

    confirm

  8. 12/02/2010 5:04 pm

    şi io confirm că am să pun toate sosurile de la pizza hut pe care le fură fetele într-un lighean cu fasole, ciuperci, usturoi, ceapă, hamsii, cartofi şi măsline.

  9. 12/02/2010 5:11 pm

    Noi nu putem veni. Nu vom fi in Bucuresti. Ne-a placut sa participam , oferim premiul celor care vin in continuare🙂.

    Dar vom profita de concursul de auto promovare🙂

    • Pizza Hut Fan permalink*
      12/02/2010 9:08 pm

      @ Denisia, Adrian,

      Multumim si noi pentru participare!🙂

  10. 12/02/2010 5:17 pm

    şi sirop de brad.

  11. dianastoleru permalink
    13/02/2010 1:19 pm

    Confirm si eu…dar ma rog, noi venim la pachet, deci Portase a confirmat ptr toate

  12. 14/02/2010 2:06 am

    eu nu stiu cum o sa ma impart intre alina si zane… zanele – care e rezolutia?
    am auzit ceva de o fapta buna, un norocos sa petreaca sf valentin in compania voastra? ;;)

  13. 14/02/2010 2:37 am

    Daca Sabina si Cutzitaru nu au confirmat inca, noi ajungem. O schimbare de ultim moment. Spuneti-ne daca mai e valabil ca sa nu incurcam pe nimeni

    • Pizza Hut Fan permalink*
      14/02/2010 10:28 am

      @ Adrian,

      Oricum nu ati fi incurcat pe nimeni! Dar, pentru ca pana in acest moment Sabina si Cutzitaru nu au confirmat, va asteptam in aceasta seara. Speram sa va simtiti excelent.🙂

  14. 14/02/2010 5:22 pm

    da, ca mi-e foame

  15. 15/02/2010 12:15 pm

    Buna. Scuze dar eu nu am stiut de aceasta schimbare. Am fi venit cu mare drag. Dar daca ne anunta si pe noi cineva…. Asta e. Oricum ei meritau pe drept🙂 Va pupam:*

  16. 21/02/2010 4:35 pm

    so, cui trimitem pe email si castigatorii concursului de pe propriul blog

  17. Pizza Hut Fan permalink*
    22/02/2010 2:02 pm

    @ Chis Florinel,

    E suficient ca ne-ai anuntat. Vom anunta si noi, in scurt timp (chiar daca doar „dublam informatia”). In rest, toate bune si Dragobete voios!

    Multumim!

  18. 23/02/2010 2:35 am

    Cu scuzele de rigoare (am fost plecata din tara si azi am dormit mai mult de jumatate de zi) am desemnat si noi(eu si Lucian) castigatorul. Deoarece este din offline si si-a facut curaj sa povesteasca Liana va merge de Dragobete la masa.🙂

    Multumesc frumos

  19. Pizza Hut Fan permalink*
    23/02/2010 3:11 pm

    @ Chis Florinel, Simona Stanescu,

    Vreti sa ne spuneti mai exact cine sunt castigatorii? (doi castigatori desemnati din partea fiecarui cuplu care a castigat competitia HUT 2.0). Multumim.

  20. 23/02/2010 4:10 pm

    Castigatorii din partea mea si a Simonei sunt Liana si Iura Grigoras

  21. 24/02/2010 1:27 am

    Din partea mea castigatoare declarata este Paula NEGREA (@TheLadyLook) + 1 persoana.

  22. 24/02/2010 2:02 am

    Dragilor, apar, fiti fara grija! Sa ma hotarasc, doar, cu cine ma iubesc mai tare!🙂
    Multumescuri!

  23. 24/02/2010 3:18 am

    Ajung, dragii mei, fiti fara grija! Numai sa ma hotarasc pe cine iubesc mai tare!🙂
    Multumescuri, afcors!

Trackbacks

  1. Happy Valentine’s Day! « Blogul Pizza Hut Romania
  2. La mare « Inside my mind
  3. Chis Florinel » Blog Archive » Dragobete pentru fete by Florinel
  4. Cu drag, de Dragobete « Blogul Pizza Hut Romania

Lasă un răspuns

